ღ .:. ســروده هـای مـــن .:. ღ

** رو یـاهــایـــت را بــه خــاطــر بــســپــار و بــه آنــهـا زنــدگــی بــبــخـش **

ღ .:. ســروده هـای مـــن .:. ღ

** رو یـاهــایـــت را بــه خــاطــر بــســپــار و بــه آنــهـا زنــدگــی بــبــخـش **

.:. سلام .:.

 سلام

 

سلامی به وسعت دریا

 به وسعت تمام غم هایی که در دلم قرار داشت

 به وسعت نگاهت که بوسیله آن تمامشان را زدودی

 سلامی به قشنگی شکلات

 سلامی به اندازه غم عاشق

 سلامی به زیبایی معشوق

 سلامی به شور عاشق 

 سلامی به مجنون

 سلامی به لیلی 

 سلامی به زیبایی مهربانی

 همه ی سلامهایم را تقدیمت می کنم به تو که

 مهربانی

 عاشقی

 مجنونی

 شکلاتی

 و افسونگر

 که میتوانی با نگاه زیبایت غم هایم را ببری به اعماق دریا و در

 صندوقچه فراموشی بیاندازی . نیازی به قفل و کلید نیست .

 قفل و کلید یعنی نگاهت

 قفل و کلید یعنی معجزه

 ومعجزه یعنی چشمانت 

نظرات 7 + ارسال نظر
سیب کوچولو یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 21:05 http://sibhavij.blogsky.com/

سلام.
چقدر وبلاگ قشنگ و با احساسی داری...
عالی مینویسی.
شاد باشی.

وحید دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 18:28 http://www.vahidrajabloo.blogfa.com

هردو وبلاگ شما لینک شد

راه بی پایان ... زندگی دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 21:33 http://wWw.Sezar-Love.Tk

سلام ...

خوب با اجازه اومدم به این وبلاگ شما هم سر بزنم ببینم چه

جوریه ؟؟؟

خوب حرف نداره ... به نظر من از اون بهتره ... هرچند که توی

هر ۲ وبلاگ ، عشق و صفا موج میزنه و همین مهمه ...

اگه به وبلاگ من هم سر بزنید ... ممنون می شم ... فعلاً ...

منتظرم ... خدانگهدار شما

وحید یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 16:39 http://www.vahidrajabloo.blogfa.com

.............. ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
سلام دوست عزیز خوبی؟ مرسی که به وبلاگ من سر میزنی اومدم بگم من آپ کردم بیا و مارو خوشحال کن
بدرود

تاریک جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:56 http://www.tarik-0273.blogfa.com/

سلام خوبین فرزانه خانوم
کارت . اشعارت و ... همه چیزت خوبه . طراحی قالب بلاگتم که دیگه محشره !

تاریک دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 21:30 http://www.tarik-0273.blogfa.com/

خانوم هم شعراتون خوشگله هم صداتون :D

ابوالفضل سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:36

سلام فرزانه خانوم

میتونم ازتون بپرسم شما بچه شاهرودین؟

من که هستم منتظر ایمیلتون هم هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد